Daisha & Cody wedding in Puerto Penasco Nov 3, 2018 - shout out to all vendors!

Discussion in 'Introduce yourself and meet other couples!' started by Roslyn, Mar 2, 2018.

1. Roslyn

Roslyn online concierge

Shout out to all vendors and planning couples......this just in from our inbox...

"My name is Daisha Butler and my fiance, Cody, and I are wishing to have our wedding in beautiful Puerto Peñasco this November! We live in Arizona and do not have any idea how or where to get a hold of services, then I was given your name by my mother in-laws realtor in Santo Tomas. We are inviting 40-50 guests and have set the date to be Saturday November 3, 2018! Are you available that day?
    I really want to make my wedding day special and am interested in all services such as; venue, catering, decor, cake/cupcakes, DJ, and bar tending services.
    If you have a price quote or price list to send me I would be interested in viewing those.
    Looking forward to working with you!
    Thank you,
    -Daisha B."

Paola Zarza likes this.
  2. Jonathan Cossu

Jonathan Cossu New Member

Hi there Daisha,

Mega congrats on your upcoming wedding!!! I've heard great things about Puerto Peñasco and would love to photograph your day. Can you please send me a quick e-mail to infoATjonathancossuphotographer.com??

I have an extensive list of vendors from all Mexico and I'm sure I can help you connect with the right people to plan your day ;)

Super looking forward to hearing back from you,
    Jonathan

Roslyn likes this.
  3. Paola Zarza

Paola Zarza New Member

[QUOTE = "Roslyn, publicación: 9730, miembro: 14"] Grite a todos los vendedores y parejas de planificación ...... esto solo desde nuestra bandeja de entrada ...

Hello Daisha Butler, thank you for contacting us, I told you that we are located in Cancún Q, Roo and we can quote you if you decided to carry out your wedding in this destination, however for your wedding memories we can make them and send them to the hotel where tell us in Puerto Peñasco Sonora, another state of the Mexican Republic.

We have many handmade and original wedding souvenirs, that if you give me an email I will send you some images.
    If you want to carry out your wedding in Cancun we can organize everything!

"Mi nombre es Daisha Butler y mi prometido, Cody, y estoy deseando celebrar nuestra boda en el hermoso Puerto Peñasco en noviembre de este año. Vivimos en Arizona y no tenemos ni idea de cómo o dónde obtener los servicios, entonces yo estaba dado su nombre por el agente de bienes raíces de mi suegra en Santo Tomás. Estamos invitando a 40-50 invitados y hemos establecido la fecha para el sábado 3 de noviembre de 2018. ¿Están disponibles ese día?
    Realmente quiero que el día de mi boda sea especial y me interesen todos los servicios, tales como; lugar, servicio de catering, decoración, pastel / pastelitos, DJ y servicios de bar.
    Si tiene una cotización o una lista de precios para enviarme, estaría interesado en verlas.
    ¡Espero con interés a trabajar contigo!
    Gracias,
    -Daisha B. "[/ QUOTE]
    cancun giftts bodas.jpg
    Hola Daisha Butler, gracias por contactarnos, te dije que estamos en Cancún Q, Roo y podemos citarte si decidiste llevar a cabo tu boda en este destino, sin embargo, para tus recuerdos de boda podemos hacerlos y enviarlos al hotel donde nos cuentan en Puerto Peñasco Sonora, otro estado de la República Mexicana.

Tenemos muchos recuerdos de boda hechos a mano y originales, que si me das un correo electrónico te enviaré algunas imágenes.
    Si quieres llevar a cabo tu boda en Cancún podemos organizar todo!

Roslyn likes this.
  4. Paola Zarza

Paola Zarza New Member

Roslyn likes this.

Share This Page